۱۳۸۸ اسفند ۱۰, دوشنبه

پاندای محبوب

10 اسفند 88
این عروسک کوچک نیمی از دنیای دخترک من است.
برایم فوق العاده جالبه که واکنشی که به این عروسک نشان میدهد را یک هفته بعد به عروسکهای دیگر می دهد. نوع طراحی عروسک خیلی عالیه و واقعاً باید به طراحش تبریک گفت .من تقریبا از سی روزگی تارا از این عروسک استفاده کردم. در واقع وقتی توجه زیادش به چیزهای سیاه و سفید رو دیدم برایش خریدم اما جدا از رنگ جذابش قسمتهای دیگرش هم عالی طراحی شده.اولین عروسکی بود که بهش واکنش داد چشمهای عروسک فوق العاده براش جذاب بود طوریکه اگه پشت عروسک به طرفش بود غر میزد. اولین عروسکی بود که برایش دست دراز می کرد وقتی عروسک رو به موزیکالش آویزان می کردم کاملا منتظرش می موند و سعی می کرد بگیردش . حالا هم به خوبی می گیردش سریع سراغ گلهای تو دستش میره و می کنه و کلی هم باهاش حرف میزنه. تو بیمارستان که بودم عروسک رو جلوی تارا تکون می دادم دختر بیست ماهه تخت بغلی چنان براش آغوش باز کرد که علیرغه ترسم - چون در بخش عفونی بستری بودیم- عروسک رو بهش دادم تا بازی کنه.

پی نوشت: اما هنوز چهره آدمها مخصوصاً من و باباش بهترین اسباب بازیهای دختر کوچولویم است

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر