۱۳۸۹ مهر ۱, پنجشنبه

آغازی دیگر

1 مهر 89 

اي شاخه ي شكوفه ي بادام
خوب آمدي

 سلام*

وقتی قرار است شروع کنی نام خدا را می آوری و سلام می کنی . اما اینجا برای من یک آغاز دیگر است. 
در حقیقت این وبلاگ تنها ادامه دهنده وبلاگ دیگرم  است که نمی دانم چرا و چگونه حذف شد. خیلی سعی کردم وبلاگ قبلی را بازگردانم اما تنها توانستم متن پستها و تاریخهایشان را بدست بیاورم که خوب برایم ارزش بالایی داشتند، اما پیامها، آرشیو و .... را از دست دادم .هنوز هم دنبال این هستم که شاید بتوانم وبلاگم را بازیافت (درسته؟!) کنم ، اما مطمئن نیستم بتوانم .
این یود که وبلاگ جدیدی ایجاد کردم ، البته می خواستم این وبلاگ را در وردپرس یا بلاگفا باز کنم .اما وردپرس که عملاً خیلی دردسر داشت و بلاگفا هم چندان به دلم نشست حالا باز هم در بلاگر می نویسم بازهم خوانندگان عزیز من مشکل پیام گذاشتن خواهند داشت که از این بابت از همه آنها شرمنده ام.


پی نوشت : مطالب وبلاگ قدیمی و همینطور مطالبی که در این مدت نوشته بودم یه تدریج در این وبلاگ گذاشته خواهند شد.

* شعری از شفیعی کدکنی

 

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر