۱۳۸۹ مهر ۵, دوشنبه

کُمیک

 5 مهر
89
بانو دیگر دارد " هر روز نو، یک کار نو" شاید هم چند کارنو راخوب اجرا می کند. دیشب بندهای شلوار بندیش را باز کردم تا در بیارمش طبق معمول فرار کرد بعد پا شد ایستاد دستشو به مبل گرفت و همچین پاهاشو خوشگل از شلوار درآورد که من مات مونده بودم بعد هم بندهای شلوار رو دستش گرفت و راه افتاد  دور خونه !!!حالا هی شلوار میرفت زیر پاشو می افتاد  باز پا می شد می رفت.خلاصه بار کمبک صحنه خیلی زیاد بود جای همه خالی!!!

دوستی دو سه ماهه یک فیلم به ما داده که ببینیم هر بار میبینیمش می پرسد: چطور بود؟ حالا خداییش با این فیلم متحرک تو خونه  اصلاً حس دیدن فیلم دیگری می آید.

۵ نظر:

  1. واقعا صحنه بامزه ای بود.من که خیلی خندیدم. ولی بامزه تر این بود که شلوار لای پاهاش گیر میکرد ،می افتاد ، باز پا میشد و راه می افتاد و دوباره...
    من عاشق این همه تلاششم.

    پاسخحذف
  2. ماشااله به این دختر باهوش و خوشکلت

    پاسخحذف
  3. نارسیس جون ، من از توصیه های دوستان نه تنها ناراحت نمیشم بلکه خیلی هم خوشحال میشم ، واقعا ممنونم ،اول کامنتت را عمومی میکنم که همه استفاده کنن ، بعد هم خواهش میکنم اگه تونستی واسشون مثال بزن ، الان هرقدر فکر میکنم به نتیجه نمیرسم که چه اسباب بازیهایی این ویژگیها را دارن، باز هم ممنونم

    پاسخحذف
  4. ممنون مریم جون از هر سه جهت

    پاسخحذف
  5. خاله الهام .ممنون ار اینگه اولین پست رو برا این وبلاگ گذاشتی

    پاسخحذف